25 december 2007

Euw

Jobbade både idag och igår. Upptäckte att det bodde lite insekter i gnagarblandningen. Inte så fräscht! Blev till att tömma ut all blandning på dynghögen. Det var några kilo vill jag lova. Stoppade in den gula foderrumstunnan i diskmaskinen, vilket kanske inte var så smart, för när den kom ut igen var den väldigt mjuk och formbar. Men den höll för det med. Sen mitt i allt kaos ser jag något cremefärgat kila tvärs över golvet, men avfärdar det med vild fantasi. Sen ser jag det igen och ser att det är guldhamsterhonan som är ute på vift. JSTs smarta lösning var inte så smart tydligen. Men annars har allting gått bra, kakarikisarnas ägg har kläckts och det borde komma musungar vilken dag som helst (:

Firade jul hemma igår och farmor var här med. Trevligt. Lite för mycket vin för mig bara sen på kvällen men. Det gick det med. Idag när jag kom hem efter jobbet så somnade jag direkt och vaknade för en timme sedan. Ledig imorgon! Ska bli rätt skönt. Men jag har blivit sjuk igen. Blir galen. Känner mig helrisig. Hoppas det går över tills imorgon. Vill ju fira Sara då.

Tjingeling!

Inga kommentarer: