07 december 2007

Tjejen med koll på läget

Dagen började med agility träning. Molly och jag funkar bättre och bättre. Problemet är att hon springer förbi långhoppet. Sedan en gång så hoppade hon över hinderstödet istället för bommarna. Men det gick ju bra det med. Har verkligen kommit att tycka om den hunden massor under de här två dagarna bara. Sedan myste jag och Hanna med hundarna. Finns inget mysigare än en hund som vilar huvudet i ens famn.

Sedan var det engelska. Blir galen på alla människor som ska vara med men som inte är där, tre pers har inte tränat en endaste gång! Jätteroligt att det här kommer bli en flopp!

Efter engelskan gick jag ner till djurhuset och hjälpte Jessica lite, tittade mest på. Men fixade i labbet med Sandra iaf eftersom Jessica hade varit inne i djurrummen innan hon kom på att hon måste in i labbet =P Men det gick bra. De hade Linus som handledare idag, han var riktigt trevlig. Fast sen försökte han få mig att äta grishjärta när vi matade sköldisarna med det.

Jag är förresten tjejen med koll på läget. Så ni vet det om det är något. ^^

Inga kommentarer: