18 december 2007

Sjuk

Dagen - Filmtittande. Ännu mera film. Fotopromenad. Äta. Julpyssel. Fika. Baka.
Har varit en riktigt trevlig dag. Fikat var verkligen jättetrevligt :D Dock kom jag och Sara en halvtimme försent till lektionen, men en Sofia i släptåg som ville sno pepparkaksdeg. Mina lärare är lite roliga. Efter baket hade jag fått migrän så jag tog en tablett och väntade på Linda som skulle hämta Tussen. Under tiden snackade jag med robert, martin och sara. Alltid underhållande (: Sen kom Linda och hämtade min ögonsten, saknar honom redan! :(

Sen fick jag och sara skjuts ner på stan, och det var minst sagt underhållande. Konstaterandet idag bestod i att jag alltid har roligt mycket längre än alla andra. Tror det beror på att jag ser saker för min inre syn när någon säger något kul. Men ändå, det är alltid bra att ha roligt (:

Nu är jag iaf sjuk. Tror det kommer bli en dunderförkylning. Snorig, huvudvärk, hes, ont i halsen och allmänt nere. Underbart när våran pjäs är två dagar bort.

1 kommentar:

Anonym sa...

ehum. alla symtomer av det jag har..fast jag är yr också o hostar o mår illa.

inte meningen o smittas om de nu va jag^^ <3