30 december 2007

Photograph

Hum. Jag känner mig lite fotosugen. Men det är pissigt väder ute. Men man kanske kan fota något ändå. Kanske något fint längs Pepparn? I nödfall får hamstrarna ställa upp.

Imorgon är det nyår. Det är lite sjukt. Hur fort tiden kan gå, men ändå så fruktansvärt långsamt. Till exempel skolan, ibland har terminen känts så olidligt lång och outhärdlig. Men nu, när jag ser tillbaka på det känns det som det var igår som vi höll på med våra ö-projekt på samhällskunskapen. Det gjorde vi precis när terminen startade. Konstigt hur olika tiden kan uppfattas beroende på vart man står i livet. Någonting som känns alldeles för långt innan, känns som en sekund när det väl är över. Men det är väl som man säger; En minuts längd avgörs beroende på vilken sida av toalettdörren som man står.

Nej, fota var det! Undrar om jag har något nytt batteri till mp3n? Inte för att jag ska fota med den alltså, det går ju liksom inte. Men alltså. Nu snurrade jag in mig själv igen. Undrar om jag är schizofren?

Inga kommentarer: