14 december 2007

Fjortis

Satt och läste mina gamla blogginlägg, ja, jag läser mina egna inlägg, och insåg plötsligt att jag skriver som en liten fjortis. Det var kanske inte toppen kul att inse. Ska försöka bli bättre på det. Men min svenska är faktiskt väldigt dålig. Får skylla på det.

Kände för att berätta något roligt och pigga upp er alla där ute. Men misslyckades kapitalt. Nyss låg jag upp på min säng och lyssnade på musik och jag fick en uppenbarelse. Nästan. Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv. Jag ska inte dras ner igen. Jag ska vara glad. Jag ska må bra. Så enkelt är det. Jag ska lyckas. Ibland är det tur att man är ohyfsat envis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver ju inte som en fjortis, hur skriver dom igentligen? :P

Bra att du ska börja må bra och vara glad igen, är glad för din skull!
Och du kommer att lyckas, det är jag säker på!!

<33