14 december 2007

Vilsen...

Igår var det julshowen då. Inte så speciellt spännande. En tjej gick omkull med en häst. Det var väl så roligt det blev ungefär.

Idag har jag haft fågelhantering. Höll i en undulat för första gången - mäkta stolt! Min lilla "instruktör" sa att jag inte verkade så nervös men det kom efteråt kan jag säga. Sen har jag nog grejat mitt första ig i engelska någonsin. Engelsk litteratur historia är inte min grej kan vi ju konstatera.

Tog en promenad med hunden Hugo idag. Tänkte mig en mysig skogsrunda vilket resulterade i att jag gick vilse. Men hey, jag hittade ju tillbaka till slut. Frös som en tok dock. Fixade lite med ett av akvarierna i skolan. Jag fick kommentaren "Fy fan va snyggt!" när jag själv tyckte det såg riktigt fult ut. Men det är säkert bra på något vis.

Imorgon ska jag fira min kära mor och på söndag är det stora stockholm (hundutställning) med Hanna som gäller. Pepp!

Inga kommentarer: