03 december 2007

Vad är grejjen liksom?

Här sitter man nu igen. Troget som en hund. Men ingen utom min kära Mia har uppdaterat sin blogg. Vad är grejjen liksom? Uppdatera people!!

Nåväl. Idag har jag fått reda på att jag troligen inte kommer få mvg i engelska b på grund utav att de flesta av mina klasskompisar. Om Anna la nivån så högt skulle de inte fatta ett piss. Det känns ju lagom kul att mitt betyg ryker på grund av dem. Ursäkta mig om någon tar illa upp, men det är faktiskt irriterande.

Fick reda på mitt djurhusvecksbetyg (är det ens ett ord?) idag iaf. Fick mvg (: Hej nöjd. Några av de bästa kommentarerna:
- Du är definitivt en av de bästa.
- Dina framsteg är nästan för bra för att vara sanna.
- Du är väldigt ödmjuk och tar hand om ettorna bra.
- Det har liksom fungerat överdrivet bra med dig.
- Du är enormt engagerad och strukturerad.
- Jag satt just och tänkte på din förra djurhusvecka, det är inte klokt egentligen. Du är som en helt annan person. Du har verkligen utvecklats massor!

Ja, jag vill faktiskt skryta lite. Kanske ska få jobba i djurhuset under lovet också (:

Over and out.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

JA VISSTE ATT DU SKULLE FÅ ETT LÄTT MVG!!! DU FÖRTJÄNA DET!!! OCH DET VET DU!! :D

fr¨ga du btw va ja fick? :)