28 december 2007

What's up?

I onsdags var jag ledig och dagen spenderades hos Sara som fyllde stor flicka. Bra början, sämre slut.

Igår var det jobb yet again. Gick bra. Hade inte så mycket att göra. Städade lite burar, spolade lite golv, diskade lite. Segade mig så att jag skulle få mina åtta timmar. Motionerade chinchillorna också. Chillabrudarna bestämde sig för att det var dags att ta saken i egna händer så när jag öppnade buren så kom de fram och ville bli klappade, som alltid, men sedan när jag vände mig bort såg de sin chans och skuttade ut. Men det gjorde inte så mycket. Höll dock på att mosa Portos med fodertunnan, men det löste sig ju det med. Han måste förresten vara jordens sötaste chinchilla. Ingen kan skutta så gulligt som Portos gör! ^^

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, sedan är det stan med Sara som gäller (:

Inga kommentarer: