23 december 2007

Untitled

Kaos dag idag. Vaknade i tid men trodde jag hade försovit mig, stressade iväg till bussen som naturligtvis inte kom eftersom jag var en timme tidig. Inser mitt misstag och kilar hemåt igen. Lägger mig på sängen och lyssnar på musik. Slumrar till. Vaknar och skyndar till bussen. Nåväl. På jobbet gick det bra iaf, förutom att jag dunkade en vattenflaska i väggen för att den vägrade öppna sig. Resultatet blev visserligen en öppnad vattenflaska, men också en halvliter vatten på golvet. Annars gick det ganska bra, boaormen höll på att hamna i ett akvarium, råttornas bur var översvämmad och majsormens dimmer har gått sönder.

Men men. Efter jobbet så träffade jag Hanna. Vi tog en lång promenad, sen gick vi till domkyrkan och tände ljus till minne av våra nära. Efter det landade vi på café cappuchino. Riktigt trevligt. Vi blev kvar där ganska länge innan vi drog oss hemåt.

Väl hemma mutade jag lillebror att städa kaninburar och så städade jag mitt rum. Sen landade jag här. Som vanligt (:

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all,
even if saving you sends me to heaven.

Inga kommentarer: