01 december 2007

NewYorker

Hej. På riktigt. NewYorker måste vara den bästa affären i Uppsala. Min nya favoritaffär iaf (: Köpte ett par jeans och en kjol där idag. Det säger rätt mycket. För jeans har jag enormt svårt att köpa, gillar sällan några, men idag stod jag och valde mellan vilka som var snyggast! Dessutom så köper jag typ aldrig kjolar för att de inte brukar vara nå snygga. Härligt NewYorker - ni har en ny stammis (:

Har även köpt mig en skiva idag. The Knife - Silent Shout ^^

Jag och Sara tog oss en promenad i stadsparken idag också. Eller, vi gled mest omkring på isen. Men grymt kul hade vi.

Glömde en rolig sak igår också. Jag och Kim skulle fylla på vattnet i akvariumen och jag stod och tänkte på annat medan vattnet rann på där i vattenslangen. Sedan tittar jag dit och ser att översvämningen är nära, varpå jag skriker på Kim och hon kastar allt hon hade i händerna och springer ut i korridoren för att slå av vattnet. Okej, det lät kanske inte så kul. Men det var det (:

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah! det var GRYMT kul!!

Haha! vet itne om du såg men du vet jua tt det var sin egna lilla översvämming ute i hallen där man vrider av o på vattenslangvattnet? aa, iaf..ja hade ju de dära blåa skoskyden på mig så pga att ja kasta mig så fort så fick ja lite glid sjutts av vattnet :D hahaha! de va as kul:D <33