23 oktober 2007

En sådan där dag...

Idag har varit en såndär dag när man inte kan avgöra om folk tycker om en eller om de hatar en. Troligare att de hatar faktiskt. Men det är väl inte så mycket mera med det.

Idag kom fiskarna, columbia tetrorna, som jag ville ha till skolan. Liten besvikelse. Inte så röda som jag trodde men de blev rödare ju längre dagen led. Guppysarna var väldigt fina iaf :) Nästa projekt nu är att starta akvariumet som står ute i korridoren ^^


Sen stod jag och kaxade mig mot Martin, helt som vanligt. Sen tar han en sådan där sprayflaska för vatten och hotar mig med den men jag tänker självklart att han kommer inte våga. Men såklart så gör han det, så skjuter han mig i ögat med den! Dumma unge =P

Tog en prommis med Lova också. Hon har charmat mig totalt. Men imorgon, tror jag det var, så kommer Hugo tillbaka. Har inte träffat honom på typ 1½ vecka :O =P

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla hatar inte ^^