04 oktober 2007

Jättetöntigt.

Idag har vi inte gjort så mycket, småföretagande. Någon som har en bra idé på vad man kan göra? jag och Sara gick ner i djurhuset där Sara vart satt på att fylla på vatten i akvariumen och jag fick hjälpa robban välja vilka nya fisksorter som skulle köpas in. Sen idrott, jag blev upptacklad i väggen - Hej och tack. Sen engelska, titta på film. Efter det tänkte jag att jag skulle hälsa på Hanna lite i djurhuset eftersom min väska var där nere. Sagt och gjort. Möttes med en kram och "Gud va kul att du är här!" Då blev jag lite glad i själen ^^

Vi flummade runt lite och jag hjälpte till lite med akvarierna. Vart rätt fint till slut ;) Sen valde jag och Hanna vilka nya bakgrunder som robban skulle beställa till de andra akvarierna och terrarierna. Vi skulle sätta in lysrör i ramperna också, och när jag håller på och sätter i ett lysrör så är Hanna asnära på att stoppa in kontakten i uttaget. Men hon hann hejda sig så jag inte blev grillad =P

Sen var klockan helt plötsligt kvart i fyra. Vet inte vart tiden tog vägen =P Men jag sa hejdå till Hanna iaf. Sen skulle jag precis gå när robban började prata med mig. Han visade en massa dekorationsgrejjer på datorn till akvarierna som var helt spräckliga i en massa neonfärger.
Robban: - Vad tycker du om de här?
Sandra: - Oj, de var verkligen jättefula.
Robban: - Tycker du?
Sandra: - Ja, dem var typ astöntiga.
Robban säger jaha och stryker dem ifrån sin beställningslista xD Hej pinsamt. Han tyckte typ att dom var asfina =P Lagom pinsamt. Sen hade vi en disskusion om flerfärgad sand, han tyckte den var fin. Jag tycker den var jätteful =P


Det var en väldigt rolig dag faktiskt ^^,

Inga kommentarer: