24 oktober 2007

Ångest är dagens nyckelord.

Idag var det först ekologi, man skulle ha gjort sin dikt om ett grundämne. Min var toksämst. Gjorde en mkt snygg modell av ämnet också. Not! Aja. Det är gjort nu iaf.

Efter det var det samhällskunskap. Vi hade prov. Jag fick IG. Jättekul. Verkligen. Men på samma gång så orkar jag inte bry mig längre. Det går ju ändå inte. Jag fattar inte. Sen var det partiledartal. Det var ju rätt misslyckat det med. Åh vilket bra betyg jag kommer få i samhällskunskap. Eller inte.

Glädjeperson idag är Hanna som alltid lyssnar och ställer upp <3
Ett extra tack riktas till Patricia som mer eller mindre bokstavligen tog tag i mig och fick mig att undvika ett psykbryt.

Dagens fråga.
Varför föddes jag med en hjärna när jag ändå inte kan använda den?

Inga kommentarer: