21 oktober 2007

Lexie...

Hum. Tanken var att denna dag skulle ägnas åt plugg. Det blev inte riktigt så. Lexie har blivit jättedålig. Så imorgon är det dags att boka en tid. Kan inte fatta att imorgon bitti kan vara sista gången jag ser henne :( <3

Nyss satt man här, helt fridfullt och lyssnade på musik.
- Va fan lyssnar du på!?
- Eh. The Knife?
- Jag kan ju fatta varför de heter så.
- Eh?
- Det skär ju i öronen!!
Ibland är min syster rolig =P

Att göra:
- Engelska. Creative Task. Pass, äntligen!
- Engelska. 2 summaries. Fail. Pallar inte!
- Engelska. Profile. Fail. Borde ha läst på mera.
- Djursjukvård - Nervsystemet. Fail. Inte ens försökt.
- Djursjukvård - Förgiftning. Fail. Jag har ju hela lovet.
- Samhällskunskap - prov. Fail. Det kanske man skulle göra.
- Samhällskunskap - parti tal. Fail. Har tappat bort papprena.
- Ekologi - dikt och modell av atom. Fail. Jag orkar inte. Kan inte skriva dikter!

Jävlarns vad duktig jag är.

3 kommentarer:

Patricia sa...

Om det är till någon tröst Albin.. jag har gjort ungefär lika mycket som du :) vi sitter i samma båt.

Anonym sa...

och jag följer väll med i din och patricias båt antar jag, för jag har inte eller gjort så mkt...

Hanna sa...

Haha, och jag med! :P Jag tror vi är ett par stycken ^^