11 oktober 2007

Känner att jag har varit lite dålig på att blogga men det har inte hänt så himla mycket. Lite kul saker har hänt men dem har jag glömt så de har inte nedtecknats i bloggen.

Idag hade vi småföretagande a = UF företag. Jag och Sara kom inte på någon bra affärsidé alls. Började prata lite med Alexander och Joel istället.
- Har ni några bra ideér?
- Senap!
- Eh?
- Men, hallucinogena svampar då?
- Det kan vara bra om det är lagligt.
- Ananas på tub!! :D
- Hahaha xD
- Men jag vet! Ni kan samla ihop pengar så att vi kan skicka tillbaka alla illegala invandrare. Det skulle nog alla svenskar ställa upp på!
Så rara är våra små ettor. Var riktigt trevligt att prata med dem idag ^^

Sen hade vi ingenting alls för våran lärare var sjuk så både idrotten och engelskan utgick. Jag och Sara gick ner i djurhuset lite granna innan lunchen, skulle gjort engelskan där men pallade inte.
- Men Robban, kan inte vi köpa in Campbells hamstrar?
- Jo, självklart. Blir det bra med fyra?

Sen satt vi och funderade på vilka fiskar som man kunde skaffa. Ska starta upp ett akvarium i djurhuset. Men vi kom väl inte fram till så himla mycket.

Efter lunchen gick vi till djurhuset igen och flummade runt. Alltid roligt ^^, Vi städade lite och så, behövdes verkligen och så fick man något annat att tänka på...
Vart iaf en riktigt rolig dag (:

Inga kommentarer: