18 oktober 2007

Kick-Off

Dagen började med småföretagande och jag och Sara var som alltid lika effektiva - vi jobbade väl kanske i 30 minuter. Lektionen i sig var som alltid 90 minuter. Men idag skyller vi på Alexander som kom och psykade ut mig. Jag kan inte jobba när folk stirrar på mig. Nåväl, det var ju rätt trevligt att prata med honom också. Sen kom KG förbi och såg jätteledsen ut.
- Hej KG!
- Hej hej!
- Vad ledsen du ser ut!
- Gör jag? Det är jag inte.
Varpå KG utför en liten dans för att visa att han är glad. Han såg sjukt rolig ut xD

Nästa gång han går förbi stirrar han ut mig och tokler när han märker att jag ser honom =P


Efter idrotten - teori - så var det lunch, lite fixande i djurhuset med mina kära akvarium.
Sen bar det av mot kick-offen för UF. Väl där fick vi reda på att vi skulle presentera vårat företag inför si så där 2-300 pers som man inte känner - Hej hopp vad roligt. Men Sara pratade så duktigt ^^ Sen var det lite snack med sånna som hade haft UF företag tidigare.

Efter fruktpaus fick vi två föreläsningar. Den första var bra och lärorik ^^, Den andra var sjukt rolig, det var en av dem som startade Hultsfredfestivalen som höll i den. Han bytte bland annat om mitt på scenen och man fick väl se lite mer än vad man egentligen önskade men, det var ett riktigt bra föredrag i övrigt. Mycket roligt.

Kort sagt så var det en riktigt lyckad kick-off. Fick en massa bra tips och lärde mig mkt ^^

1 kommentar:

Ketchup sa...

att du vågar kalla dom dina akvarium :P