22 oktober 2007

Silent Shout

Trots de senaste dagarnas tråkigheter så har jag lite roligt att berätta. Har blivit helt kär i en liten jappetik vid namn Lova, fast det är inte så positivt eftersom Hugo snart kommer tillbaka och då åker Lova hem igen. Har äntligen genomfört den dumma profile grejjen på engelskan. Jag fucka upp totalt. Men ett G med lite tur. Satt med två personer idag i skolan och snackade en massa minnen, det var rätt kul. Pratade lite seriöst också faktiskt.

- Men jag blir typ stressad av att inte vara stressad.

- Du. Då har det gått rätt långt.
- Jo...
- Du måste lära dig att koppla av.
Någon som kan berätta för mig hur man lär sig att slappna av?

Har även fått en positiv kommentar om att jag inte är så blyg längre. Det värmde faktiskt mycket. Blir glad när någon märker att man faktiskt försöker.

Sen tkr jag lite synd om Freyja idag. Var inte meningen att chocka/skrämma dig idag.

I övrigt så känns det som att jag skriker i tystnad. Jag vill bara skrika, slå, gråta och krossa något. Men det går inte. Istället skriker jag. Men bara så att ingen hör...

Att göra:
- Engelska. Creative Task. Pass, äntligen!
- Engelska. 2 summaries. Fail. Pallar inte!
- Engelska. Profile. Pass. Ett godkänt borde man väl få iaf.
- Djursjukvård - Pass. Eller typ. Skrev av Hanna <3
- Djursjukvård - Förgiftning. Fail. Jag har ju hela lovet.
- Samhällskunskap - prov. Fail. Det kanske man skulle göra.
- Samhällskunskap - parti tal. Fail. Har tappat bort papprena.
- Ekologi - dikt och modell av atom. Fail. Jag orkar inte. Kan inte skriva dikter!

Whoho för mig. Bara fem saker kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad är det för engelska profile?
skulle vi inte bara göra sammanfattningarna och det muntliga?
känns som om jag har glömt bort ngt xD