05 oktober 2007

"En sån där"

Idag har varit en grymt rolig dag ^^ Började med att Jessica och jag hade tänkt att vi skulle ta ut hundarna på promenad, men tji fick vi. Dem skulle JST ha. Så vi chillade lite i djurhuset istället. Sen var det engelska B, inte sådär överdrivet spännande. Slutade halv tolv men tänkte vänta på Sara till fyra - Hej ambitiös.

Så jag gick ner till djurhuset med Hanna som har djurhusvecka, det blev riktigt, riktigt roligt. Det började med att jag, hanna, patricia, fanny och robban disskuterade homosexualitet. Så fort robban skulle säga typ "bög" så sa han alltid "en sån där" Han kunde verkligen inte säga ordet xD

Sen så flummade vi en massa. Sen skulle robban berätta något och ropade "Då blev jag jätteglad!" Då knakade det till i hans armbåge och han svor högt, jag asgarvade. Okej, det låter sjukt tråkigt, men det var asroligt. Skrattade så jag skakade. Kunde inte sluta.

Sen åkte robban på hockey-bockey och vi andra flummade ur totalt. Jag och Hanna dansade iväg med varsin vattenskrapa. Vi hade radion på högsta volym typ. Sjukt roligt blev det ^^,

Tack för en underbar eftermiddag flickor! (:


Hum, btw. Någon som har en idé på vad man kan göra som UF företag? Hjärnstillestånd på den punkten. Brainstorma, people!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det tillåtet så kan du ju starta ett investmentbolag. behöver du ju ingen egen idé ;)