02 oktober 2007

Oktobers första blogginlägg.

Idag har faktiskt varit en ganska rolig dag ^^, Redan på bussen började det bra, bara jag och Jessica. Inte kind-pussar-människan. Sen fick Jessica lyssna på min mp3 med mig för hennes hade inget batteri. Det första hon säger om min musik är "Man hör inte vad dem sjunger" varpå jag börjar asgarva, hon lät så himla rolig när hon sa det.

I skolan jobbade vi först med lagar kring burstorlekar och sådant för djur. Hyfsat intressant. Efter fikat var det dags att gå ut med hundarna och då skulle vi jobba vardagslydnad. Fick Fluff ^^ Det gick faktiskt riktigt bra, utom kanske slalomen mellan andra hundar utan koppel och utan godis, då sprang han och hälsade på en annan hund. Men annars var han riktigt duktig :)

Efter lunch var det teoretisk djursjukvård, frågor inför prov. Sedan skulle vi lägga tassbandage, det var jag riktigt, riktigt dålig på. Men jag skyller faktiskt lite på det på en sprattlande Fluff ;)

Nu borde man ha pluggat egentligen. Typ 43 frågor och mer än 100 sidor ska man kunna till imorgon. Lyckat! Sen nästa vecka är det prov i samhällskunskap, och veckan efter det är det prov i djursjukvård. Jag orkar inte! Sen är det andra läxor också. Jag vill inte!

Men nu ska vi vara positiva ^^, Det blir bättre så (: förhoppningsvis i alla fall.
Det här vart ju kanske inte så himla spännande. Bästa kommentaren från mig igår när jag såg en nunna på stan: - Jag ska börja samla på nunnor, knäpp ett kort Sara! Vet inte varifrån det kom, det bara slank ut liksom.

Nåväl, morgondagens inlägg ska vara mindre ego och mera spännande :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kind-pussar-människan hahaha xDxD hoppas vi kan plugga på bussen imorgon i lugn och ro :P xD

Hahah ^^ men jag är ju van med lugna låtar där man hör vad de säger utan att behöva koncentrera sig xD och de var typ rätt i motsats till lugna låtar som jag lyssnar på xD

Så du fick fluff endå :D det var juh bra :D:D:D:D:D:D:D
Mikrobiologin var inte så rolig kan jag lugnt säga, det var bara KG:s frissa som var rolig :P längst fram stog håret rakt upp ^^ Jag och Sabina höll på att garva på oss :D xD hahahahahha ^^

Anonym sa...

HAHAH, jessica, jag satt också och garvade åt hans hår xD