09 februari 2008

Att göra

Kom på att jag borde ha en lista med mål för året - 2008 alltså.

Att göra:

[ ] Åka till London
[ ] Skaffa akvarium
[ ] Jogga regelbundet
[ ] Hålla i en kakariki utan att skaka av skräck
[ ] Hoppa från minst 3.an på Fyrishov
[ ] Försöka bowla någon gång i månaden
[ ] Gå stresshanteringskurs
[ ] Prova på Qi Gong/Tai Chi
[ ] Gå nybörjarkurs i pistolskytte
[ ] Öka mitt genomsnitt på betygen till sommaren. Nuvarande: 18.06
[ ] Sommarjobba
[ ] Köpa systemkamera
[ ] Testa klättra på en klättervägg
[ ] Umgås mera med vänner
[ ] Försöka vara positivare
[ ] Åka på Peace & Love

Ja, listan utökas nog så småningom. Är du pepp på något, säg till! ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

[vill men har ju baylee så vet inte om jag kan] Åka till London
[ ] Skaffa akvarium
[x kollar in det där nu] Jogga regelbundet
[ ] Hålla i en kakariki utan att skaka av skräck
[ ] Hoppa från minst 3.an på Fyrishov
[x] Försöka bowla någon gång i månaden
[x] Gå stresshanteringskurs
[x] Prova på Qi Gong/Tai Chi
[x] Gå nybörjarkurs i pistolskytte
[hur vet man genomsnittet?] Öka mitt genomsnitt på betygen till sommaren. Nuvarande: 18.06
[x] Sommarjobba
[ ] Köpa systemkamera
[x] Testa klättra på en klättervägg
[x] Umgås mera med vänner
[x] Försöka vara positivare
[vill] Åka på Peace & Love


HAHA! mycket bra lista!! :D <3

Anonym sa...

jag är pepp på London och Peace and love, men det vet du ju redan ;D

Hanna sa...

och btw spelar Håkan på p&l ;D