02 februari 2008

Snökaos

Möttes av totalt snökaos när jag kom hem från stan idag. Hur mycket snö får det komma egentligen? Dessutom så blåser det. Uschingens.

Nu är frågan; Ska jag ut och springa eller mysa hemma i sängen och lyssna på mina två nya skivor? Kände att jag behövde dessa skivor; Säkert! och The Knife. Blir nog bra. Såg flera skivor som jag ville ha. Får se om jag hittar någon mera skiva där imorgon efter jobbet.

Svaret på frågan blir nog det självklara, om man känner mig det vill säga - det blir en springrunda!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Säkert! jag gillar att du hittat dem, jag känner mig inte lika ensam. Dessutom är Annika grym! jag köpte Hello saferide idag :) Såg btw en the knife skiva i samma veva, då tänkte jag på dig. Var handlade du skivor på stan? där vi sa att vi skulle gå in förut? är i jakt på en bra cd affär ^^

Sandra sa...

Åhå! Tänkte fråga vilken av dem som det var, men du kanske inte brydde dig så mycket om The Knifes skivor. Måste lyssna på Hello Saferide någongång.

Säkert! och The Knife köpte jag på Musikörat där vid stora torget. Säkert! kostade typ 119:- och The Knife 99:- Men jag tror att de var lite billiga. Såg även Miss Li's album och Winnerbäcks Daugava, båda för 119:- st. Funderar på att fynda lite där imorgon ^^