10 februari 2008

Vad ska man göra?

Hej kom och hjälp mig! Jag har så sjukt tråkigt. Jag vill ut och springa, men vågar inte. Min springrunda går vid så mycket skog, och efter psykot i fredags så. Ja, jag vet att jag drar upp det väldigt mycket. Men det var verkligen jätte obehagligt.

Har läst en massa bloggar. Inte så många roliga. Tror jag ska gå in på IKEAs hemsida, fastän jag lovat mig själv att inte göra det denna vecka. Vill så gärna göra om mitt rum! Snart är det på gång förresten. Vi ska nog köpa färgen i veckan!

Något som stör mig är människor som inte har mobiler med sig jämt. Fick sms av robban nyss. Bara sex timmar efter att jag hade smsat honom, men det är chill - eller hur? Okej, det var inget viktigt eller så. Men kom igen folk, ta med er mobilerna! Folk vill nå er när ni inte är hemma, folk vill nå er på bussen, i skolan, på jobbet, på promenaden. Det är därför man har en mobil.

1 kommentar:

Anonym sa...

uuh, IKEA, passa dig! :P haha:P

han e farlig han, brukar va ute o jogga i knivsta också har ja hört...