17 februari 2008

Layout

Har gjort om bloggen nu. Lite mera bilder kommer så småningom, men den är klar i stora drag. Vad tycks?

Helgen:

Sett:
- Pirates of the Caribbean 2
- Monty Python and the Holy Grail
- Die Hard 4.0
- A Walk to Remember
Motion:
- Promenerat 8,8 km
- Joggat 2,2 km
Läst:
- Rävungen av Torey Hayden
- Balansgång - om manier och depressioner av -
- Påbörjat Spökflickan av Torey Hayden

Omdömen:
- Pirates 2 är helt okej, lite för mycket datortrickat dock. Helt klart sevärd.

- Monty Python är alltid lika roliga så länge man inte ser för mycket/ofta. Underbar film, sevärd!
- Die Hard var bra, men lite för mycket trickat här med. Men klart sevärd.
- A Walk to Remember trodde jag inte alls på från början. Jessica hade tipsat mig, men den var verkligen bra. Jag satt och grinade sista halvtimmen, och jag grinar inte åt filmer. Eller jo, när jag ser på Pearl Habor gråter jag.
- Rävungen var jättebra och definitivt läsvärd!
- Balansgång läser jag fortfarande men verkar definitivt intressant, och detsamma gäller Spökflickan.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Visst är A walk to remember helt underbar!!?
Jag sitter alltid och gråter åt den!
Den är helt underbar!
Jag har inte sett den på över en vecka nu, jag känner att jag måste göra det snart ^^ är beronde av den :D

mia sa...

men snygg layout yao!

Sandra sa...

Jessica - Ja, den var mycket bättre än vad jag trodde!

Mia - tacksåmycket!