15 februari 2008

Komigenva!

Jag är pepp! På vad vet jag inte, men jag är galet pepp. På allt!

Sista engelska b lektionen har passerat. Den kom och gick, var inget märkvärdigt. Tråkigt att kursen är slut. Skulle hämta nyckel till jobbet idag. Först väntade jag en kvart längre än vad som var sagt, sedan skulle han prata med lite folk, sedan blev jag insläpad och skulle kolla på när de klippte tänderna på ett marsvin, sedan sprang han runt ett tag igen. Sedan fick jag nyckeln. Tog mer än en timme totalt.

Sedan drog jag ut och joggade, men efter två kilometer dog mina benhinnor, så det blev vackert till att promenera istället. Hade med mig kära lilla Hugo som var galet glad, sedan när det började snöa blev han ännu lyckligare. Sprang hit och dit, hoppade på mig, hoppade spontant i luften, körde ner nosen och fnyste i det lilla snötäcket. Söta hund!

Okej, to much information. Nu är jag hemma och gör ingenting, som vanligt. Men musiken ger mig tröst i mörkret.

Inga kommentarer: