21 februari 2008

National Treasure - Book of Secrets

Så skulle vi gå och se den, jag, Jessica, Sabina och Kimberly. Vi skulle mötas på Stora Torget men innan dess så var jag in en snabbis på Carlings och köpte ett linne, med en liten rosett på - och nu, om man känner mig, tänker man "Va i helvete!? Ska hon börja använda rosetter nu?" Svaret är ja, men det är en liten söt rosett som knappt syns.

Iaf vi såg filmen och den var faktiskt rätt bra, vissa saker kändes lite kopierat ur förra filmen och slutet var förutsägbart. Iallafall så mötte vi upp Hanna och Sara och skulle gå och käka, här tappades väl stämningen ganska mycket. Till slut satte vi oss för att äta iaf, Jessica och Sabina drog nästan direkt. Supertråkigt, hade sett fram emot en helkväll. Men man kan ju inte tvinga folk att umgås med en.

Efter ett tag skulle även Kim bli hämtad, och här började flumigheterna som bara eskalerade hela kvällen.

Det var underbart att spendera kvällen med Sara och Hanna. Vi dansade i stadsparken, hälsade på slottet, "galopperade" nerför slottsbacken, satt på varma gubben och skrattade. Jag höll på riktigt på att kissa på mig av skratt två gånger. Lyckligtvis gjorde jag inte det dock, men den här kvällen var verkligen vad jag behövde. Tack tjejer! <3

Bilderna bjuder jag på. När man ser dessa bilder dyker den självklara frågan upp - Varför kan jag inte se normal ut på kort?

1 kommentar:

Hanna sa...

Man ska inte normal ut på kort, man ska se ut som den man är, muppig med andra ord! (; Hade också hur kul som helst! :) <3