04 februari 2008

Take a Walk

Tog min vanliga promenad idag, dels för att jag inte kan sova utan den och dels för att det är min tid för mig själv. Då får tankarna snurra som de vill och fantasin löpa fritt. Kom på mitt under promenaden att jag inte har köpt något till Jessica i födelsedagspresent! Det är ju skamligt! Så nu får du säga vad du vill ha Jessica!

Det är galet halt ute - är ni medvetna om det? Helt sjukt. Höll på att slå ihjäl mig. Kan det inte smälta bort så man kan ut och springa igen? Snälla, söta lilla vädergud? Nu funderar jag på att gå och lägga mig, eller, jag borde plugga engelska. Men jag orkar faktiskt inte.

Jag tror det går någon jagorkarintemera-epidemi bland folk. Överallt läser man om hur trötta och slitna folk är, inklusive mig själv. Tror det är något som går. Sen smittar det, precis som gäspningar. Jag försöker hålla humöret uppe i skolan iallafall. Skratta och le. Det är det viktiga. För så länge du skrattar och ler, då ser ingen hur dåligt du mår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ^^ Jag vet inte vad jag önskar mig, suprise me :P
men du behöver inte köpa något.

Anonym sa...

ja det var från mig:Jessica som kommentaren kom ifrån ^^