09 februari 2008

Sliten i Själen

Släpade mig upp halv sex imorse. Skulle jobba tidigt så att jag skulle hinna hem och städa rummet innan allt folk kommer för att fira syster. Snacka om att jag var rädd imorse, normalt är jag mörkrädd, men efter människan igår så är jag extrem. fy bubblan, tittade mig hela tiden om och cyklade i racerfart. Iallafall. Trött, sliten, hungrig och grinig kom jag till jobbet och möttes av ett trevligt meddelande över halva whiteboardtavlan. Då log jag faktiskt. Då och när jag träffade på Hanna är ungefär de gångerna som jag har dragit på smilbanden lite. Jo, och när min syster blev sprudlande glad över sin födelsedagspresent.

Tröstade mig själv med lite shopping efter jobbet. Kände att jag, dock inte min ekonomi, behövde det! Nu ska jag nog äta något innan allt folk kommer. Pusshej.

Inga kommentarer: