05 februari 2008

Damdidam

Jag kände först för att skriva ett seriöst blogginlägg. Men det blir nog mera dagbok idag. Började med jobb för uf-företaget. Gick väl bra. Sedan "färgglad korvgryta" till lunch. Mums? Inte direkt. Sedan var det djursjukvård, tränade på att använda munkorg, tonikett, ge medicin, raka, fixa brickor för vacutainers, permanent kanyler osv. Prov nästa vecka. Nervös!

Efter det fick jag och Sara skjuts in till stan, gick på marknad och köpte strumpor, åt lite mat, kikade på skivor - hittade inte det skivan som jag ville ha, träffade robban, skrattade, flummade, åkte hem. Oj, vilket nödvändigt inlägg detta blev då. Eller inte!

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!!! Du har mitt kända "Damdidam" citat som huvudrubrik! :D <3

Anonym sa...

men Kim, du brukar ju säga la la la :P

Anonym sa...

HAHA!!! Ja, det med. Har du aldrig hör tmig säga damdidam? Säger de skit ofta ju. speciellt när ja har tråkigt eller om jag typ tänke rpå ngt o så avbryter jag mig själv i tänkandet..eller om det är för tyst omkring...eller bara för att. haha! du måste ha hört mig säga de MÅÅÅNGA ggr Hanna. :)

Anonym sa...

Oj de va jag men ja råkade klicka på enter innan jag lyckats skriva hela mitt namn..så ki är alltså jag..kimberly:)

Hanna sa...

haha, men la la la är himla mycket vanligare (;

Anonym sa...

hahaha, ja jo det är det...det är nog det vanligaste^^