11 februari 2008

Estet

Jaha. Så var denna period med estet över. Manuset är typ klart. Lärarna skulle fixa lite. Efter lovet drar nästa period igång. Då är det PR och dokumentation som gäller för mig. Hoppas det blir kul!

I övrigt så hade vi ett löjligt lätt gramatikprov idag på engelskan, och en rolig australienare pratade med oss.

Efter skolan skulle jag kika till om kineshonan fått bebbar - vilket hon såklart inte fått. Kikade till min fd kanin. Skulle precis gå när jag blev uppfångad av robban, men vi hade en trevlig pratstund. Han gick till sin, ja vad det nu var. Jag hämtade Rävungen, gick in i djurrummet och släppte ut mysan. Hon sprang runt en stund, men la sig sedan och vilade vid mina fötter medan jag läste. Perfect moment må jag säga.

Om ni tycker min svenska är värre än vanligt så beror det på sömnbrist.

Inga kommentarer: