15 mars 2008

Boomerang

Hittade en gammal svart bok i en låda när jag letade runt. Ni vet, en bok som man kan skriva vad som helst om vem som helst i. En sådan som alla tjejer borde ha. Anyways.

Hittade gamla anteckningar där och en del minnen kom tillbaka. X sa till mig att man kunde säga i princip vad som helst till mig, för jag var som en boomerang. Jag kom alltid tillbaka. Jag var beroende av X, hade ingen annan. Men efter att X sa så till mig så insåg jag hur sant det var. Jag är ingen boomerang längre, jag har många vänner. Man kan inte behandla mig hur som helst, säga vad som helst, pika hur mycket som helst. Jag tröttnar, jag går och kommer inte tillbaka. Jag har slutat vara en boomerang. Nu är jag mer som en.. en frisbee kanske. Jag landar där jag landar liksom, och där stannar jag.

Inga kommentarer: