24 mars 2008

Vad händer idag då?

Jo, just ingenting. Tänkte ta mig ut och fota en sväng. Sen måste jag fota Shejpa också, medan hon fortfarande är liten. Storebror såg henne igår och utbrast "Nog för att jag har hört att kineser är små - men det här är ju löjligt" Mamma och storasyster tycker hon ser ut som en mus, lillebror och pappa avskyr henne och jag tycker hon är världens finaste.

Imorgon ska jag träffa Hanna dock, det är ett glädjemoment! Hon ska hämta sina roborowskis och jag ska hämta helgnyckel, eftersom någon trea inte har lämnat tillbaka sin nyckel så måste jag ha den som Martin hade nu i helgen. Ibland tycker jag lite mindre om treorna faktiskt. Ganska mycket mindre om dem. Ska se om jag lyckas dra med Hanna en sväng på stan också. Skulle behöva köpa ny jacka, nya skor och jeans. Vi får se helt enkelt.

På torsdag bär det av mot Bromma Zoomarknad med Hanna också. Glädje!

Inga kommentarer: