26 mars 2008

Sliten

Nu blev jag så där trött. Så där trött på just allting. Just nu vill jag bara bort, jag vill lämna det här livet och allt som hör till det bakom mig. Jag vill ta studenten, jag vill flytta till och plugga i Skara och bygga upp ett nytt liv där. Där skulle jag kunna vara den person jag vill vara, inte den som alla har uppfattningen om att jag är. Men jag tror inte att någon känner mig längre. Inte ordentligt. Inte på riktigt.

Har blivit mycket elakare på sistone också. Ber om ursäkt för det. Men jag orkar inte med alla som hackar på mig, ingen lyssnar när man säger ifrån heller. Jag vill hoppa av Jälla, jag vill byta skola. Kanske börja ett nytt liv redan nu? Vore inte helt fel. Allting är så fel här ändå. Alla tror så mycket, folk har ju redan en uppfattning. Jag vill bara bort. Från allt.

Inga kommentarer: