28 mars 2008

Jeans och Ikea

Känner mig duktig. Har skrivit hela fyra rader på ekologiarbetet. Känns stabilt, verkligen. Behöver jag nämna att ekologi inte är mitt favoritämne?

Just nu sitter jag och väntar på mat, Shejpa har rullat ihop sig till en liten boll innanför min tröja och ligger och slumrar, och The Knifes Deep Cuts spelas för fullt. Efter maten ska jag bege mig mot boländerna och gå en sväng på Ikea, samt kika efter jeans på stadium. Jag har jeanspanik! Om jag inte hittar några idag så ska jag gå på stan efter jobbet imorgon. Måste även kolla efter en bag som jag såg på stadium i Bromma igår, den var precis allt jag vill ha.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag hatar att köpa jeans, det finns aldrig jeans som passar och om dom väl sitter bra så är dom asdyra.
Jag måste också köpa jeans, har inte alls många...
Men hoppas du hittar några bra jeans :)

Sandra sa...

Känner igen mig i det där. Hittade inga bra jeans. Får kolla imorgon efter jobbet. Om jag orkar det vill säga.