27 mars 2008

Tråkigt

Jag har ordentligt tråkigt just nu. Om 17 minuter ska jag bege mig mot stationen och ta tåget till Hanna. 17 minuter känns just nu oändligt, och när känslan av oändlighet når en - vad gör man då? Jo, man bloggar såklart! Så att det blir ännu ett ovettigt och oläsvärt inlägg i min redan ganska stora samling på sådana.

Jag ska köpa Johnossis nya skiva idag också! Det ser jag verkligen framemot. Har bara tjuvlyssnat litegrann och det lät ju bra det jag hörde, skivan fick en bra recension i UNT igår också, en fyra om jag inte missminner mig. Vilket i och för sig är ganska så troligt att jag gör.

14 minuter kvar. Jag måste verkligen skriva långsamt. Om jag bara hann skriva det där lilla på den tiden. 13 minuter kvar. Jag kanske borde borsta tänderna. Det får nog bli så.

Herregud. Ja, det stämde ju som jag sa iaf med att det skulle bli ett ovettigt och oläsvärt inlägg i mängden. 12 minuter kvar.

Inga kommentarer: