04 mars 2008

Dissektion

Började dagen med att dissikera. Snälla Robert hade åkt ut till skolan och lagt fram en råtta på kvällen så den skulle vara perfekt tinad åt mig. Dissektionen gick bra, höll på att svimma vid ett tillfälle, men det berodde inte på själva dissektionen.

Efter den begav sig jag, Sara, Hugo och Shiba ut i skogen på en lång promenad. Dryga tre timmar blev den. Vi stannade och fikade också, så låg Hugo brevid mig och Shiba låg brevid honom, så lägger hon sitt huvud på hans rygg och Hugo tokmorrar. Sedan låg Hugo kvar brevid mig, men på rygg och jag klia honom på magen, så kom Shiba och bara stod där och Hugo morra åt henne igen. Sedan morrade och högg han efter henne när hon försökte ta hans pinne. Alltså tre morrningar på ungefär en halvtimme. Tidigare har han aldrig morrat åt henne. Men han kanske hade en dålig dag. Okej. Värdelöst.


Det var trevligt och det var väl ungefär det som var relevant. Nu kanske jag borde göra svenska läxan som är tills imorgon?

Inga kommentarer: