07 november 2007

Apati och nonchalans

Idag har varit en sån där dålig dag. Eller, det är en dålig tid just nu. Deppiga dagar. Började dagen med ekologi, rast. Fick kommentaren om att jag såg lessen ut. Well - yes. Pallade inte fika med klassen. Drog till djurhuset och snackade med Martin och Robban. Blev lite gladare. Ekologi igen. Orkar inte. Fick vg på provet iaf.

Fick fin lunch. Jälla firar 70 år. Woho?

Samhällskunskap - brott och straff. Sen fick vi lära oss trafikvett. Rätt intressant. Sen fick vi sitta i en sån där bil som snurrar runt så ska man ta sig ut fastän man är uppochner. Första gången var jag livrädd. Blev inte bättre av att Sara ramlade på mig när hon lossade säkerhetsbältet. Men jag kom ut iaf. Andra gången gick det asbra. Klarade mig på samhällskunskap provet. Fattar inte hur det gick till. Men men. Det är ju iaf något som är lite positivt. Tills folk runt en blir griniga.

Jag vet inte vad det är just nu. Känner mig helt nollställd. Jag bryr mig bara inte. Jag gör ingenting. Allt runt mig känns som en dimma. Finns jag ens? Ibland undrar jag om jag känner något överhuvudtaget. Vet inte. Men som Hanna skrev i sin blogg. Tiden rusar iväg samtidigt som den står stilla. Jag kan bara inte beskriva det på något bättre sätt. Jag börjar tröttna lite nu. Orkar knappt med folk längre.. Vill inget, allt som finns är bara mörker.

Inga kommentarer: