23 november 2007

Scrooge

Vad har jag lärt mig idag? Jo, definitionen av ett fordon (: Vad är då definitionen? Jo, ett fordon är en anordning på hjul eller medar avsedd för person- eller godstransport. Det ni!

Våran lärare är dock förvirrad. "Det krävs alltid moped för att åka hjälm!"

Btw. Rocks - bite me! Kan man inte ha en enda bra skiva i en hel affär eller? Herregud säger jag bara.

Har lärt mig den första repliken i pjäsen nu. Har ångest över det här redan. Lagom bra känns det som. Eller inte. Shit. Men det löser sig nog. Hoppas jag. Pratade med min pappa också lite om pjäsen, frågade om han hade sett den.
- Ja, vadå då?
- Vi ska spela upp den i skolan på engelskan.
- Jaha! Men då lär ju du vara Scrooge så sur och butter som du är!
- Jag ska faktiskt vara Scrooge.

Lovely liksom. Ja, Jessica. Jag säger Lovely väldigt mycket just nu ;)

Inga kommentarer: