28 november 2007

Untitled

Vad har hänt för spännande idag då? Inte så mycket. Haft redovisning på ekologin. Såg en film där också, om solen, en timme lång. Hej Sandra somnade på bänken.

På eftermiddagen var det djurhus igen då! Spännande det här känner jag. Men det är roligt. Vi pratade lite om pjäsen som vi på eng B ska spela upp och att jag har scenskräck.
Jag: - Ja. Men jag tror det var Hanna som sa att jag skulle föreställa mig alla lärare nakna, men det gör jag helst inte faktiskt.
Robban: - Jaha! Det är därför hon alltid kollar så konstigt på mig!


Hade lite mental breakdown idag också. Fick panikattack nere i djurshuset - lovely liksom. Men det gick över efter ett tag. Imorgon ska vi ta i itu med min fågelfobi, vi har redan planerat för hur vi ska bygga en bår om jag skulle svimma =P

Idag har jag även funnit en till människa som gillar the Knife. Så nu känner jag två! Coolt va? Nu tänker Sara "vem sjutton kan vara så dum att den lyssnar på the knife" Jo, det ska jag tala om för er, det är nämnligen - Robban! Det trodde jag inte om honom, men han kände tydligen Karin Dreijer till och med (:

4 kommentarer:

Jessica sa...

Haha! jag somnade typ också under filmen på ekologin x)
Robban är ju knäpp :P Hahaha

Patricia sa...

Jag somnade också x) det var också jag som sa att du skulle tänka dig lärarna nakna. kramar <3

Ketchup sa...

Jag somnade jag med ^^
Men att Robban var konstig visste vi ju redan :P Kunde ge mig på att han skulle gilla nåt sånt där :P

Anonym sa...

Haha, vad menade han med det där egentligen? Brukar jag kolla konstigt på honom eller? ^^