13 november 2007

Arton

Så var man arton då. Känns inte så mycket annorlunda, men dagen har varit rätt lugn. Precis som jag ville. (:

Dagen började med djursjukvård. Gjorde en stencil om skelettet på ca 30 minuter, sen skulle vi känna på hundarna och se vilka ben man kände genom palpation eller vad det heter =P Got Hugo ^^ Sen fastnade vi i djurhuset och flummade med robban. Fem minuter efter att vi börjat insåg vi att det var lite bråttom så vi sprang till kliniken, Hugo fick följa med =P Vi lärde oss om injektioner. Självklart lyckas jag sticka mig på en kanyl men märker det inte så jag tittar ner på kaninen och ser att den är helt blodig. Inser att det kanske inte var så lyckat. Dessutom sömnmedel i sprutan. Men men, det gick ju ändå. Btw, kaninen var ett gosedjur.

Efter lunch så var det mikrobiologi och sen ringde vi till en skola och bjöd in dem. Så det är klart iaf. Sen fastnade vi i djurhuset igen =P Hade rätt kul. Jag var asflummig och skrattade åt allt så (:


Någon som kan gissa vad "föka" betyder? Utom Sara ;) (Det är ett riktigt ord)

Well. Happy birthday to me and byebye.

Inga kommentarer: