29 november 2007

I am alone

Idag har jag lärt mig hur man gör en budget - jaha, tänker kanske ni nu, och det är precis det som ni ska tänka.

Idag har jag även spelat fotboll, det var kul. Lyckades göra värsta skruvade passningen, kände mig faktiskt duktig då. Efter idrotten fick vi köra lite avslappning, jätteskönt när man är så stressad.

Efter lunch var det djurhus igen, som ni lär ha fattat vid det här laget. Inte så mycket av den som ska nämnas i offentliga sammanhang faktiskt. Har jobbat lite på min fågelfobi idag också. Jag, Kim och Robert klämde in oss i en av voljärerna - ångest. Men det gick rätt bra, bara några tårar. Tack Kim för att du stöttade mig (:


Sen fick jag skjuts ner på stan av Robban idag igen, och det var ju lika sjukt som alltid - men också lika kul som alltid (: Fick bland annat kommentaren "Det var tur att du var här den här veckan, det hade inte gått utan dig" Då blev jag glad (: Imorgon är det djurhus igen, men då ska jag ha en annan handledare, så det ska bli spännande.

Förlåt Hanna om du trodde att jag vart sur på dig eller något när jag gick ner till skåpen dära.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anytime babe!<3

Anonym sa...

Men blä, nu kom inte hela inlägget med.

okej fortsättningen då:

Du var ju faktiskt super duktig med fåglarna. Liksom, en sådan stark fobi är grymt svår att våga sig in på. Men du klarade det! Så stolt över dig!<3