08 november 2007

Duktig tjej, Sandra!

Idag har jag varit riktigt duktig. Varit på spinning i 1 timme - trodde jag skulle ramla av cykeln och svimma. Men jag bet ihop ^^ Efter det var det simning i en halvtimme. Så skönt att hoppa i det svala vattnet. Var röd som en fucking tomat efter spinningen. Men våran lärare tyckte att jag hade varit riktigt duktig - då blev jag glad! (:

Lunchen spenderades med Sara och Alexander - finns inga ord som kan beskriva hur sjukt det var =P

Engelska B - teater! :D Wiie. Snart ska vi börja med den ^^ Tydligen ska vi spela upp den för lärarna också, det kan ju bli lite lätt pinsamt. Men va fan - man lever bara en gång! På tal om det så kanske man borde börja göra sådana saker som man tycker är lite läskigt. Så man blir av med den läskiga känslan liksom. Bota fobierna!

Ja - Det ska bli ett mål för året. Börja jobba med mina fobier. Någon som är pepp?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänkte säga att jag är pepp. Sen kom jag och tänka på häromdagen. Jag är nog inte tillräckligt modig för att vara pepp. Jag vågar för fan inte ens sätta mig i en snurrande jävla bil. Hej, jag heter Hanna och jag är en fegis som är rädd för att vara uppochner! Men jag kan försöka vara pepp iaf, från och med nu då (;