15 november 2007

Lite bättre än många andra..

Idag var det basket på idrotten. Fick en boll i ansiktet så det bara small i nacke och käke. Men en knyck på nacken och rörde lite på käken (under högljudda protester av nämnda kroppsdelar) så var det bra igen. Har haft småföretagande också - jag och Sara jobbade ju faktiskt ovanligt mycket för att vara vi. Skrev typ en tolftedel av våran affärsplan.

Under engelskan blev jag lite glad och lite ledsen. Ledsen för att Anna var lite besviken på mig, hon visste att jag kunde bättre. Men glad för att hon tycker att jag är så pass bra på engelska att vi måste komma på något mera åt mig så att jag kan utvecklas tillräckligt mycket. Det räcker inte med det som klassen gör nu. (: Jobbigt dock med extra arbetsuppgifter. En sådan blev att hålla lektion om Shakespere - vilket stackars Hanna också fick lov att göra då vi ska jobba tillsammans. Hon var väl kanske inte helt pepp. (:

Efter skolan drog jag ner på stan och mötte Sara, precis innan mötte jag Camilla också ^^. Jag ochsara kollade lite till vårat företag och sedan gick vi och fikade (: Tog halv fem bussen hem med Jessica och träffade Mia på bussen också (: Så typiskt att man inte träffar någon på typ veckor, sen dagen innan man ska ses så träffas man =P Men det är ju alltid trevligt iaf ^^

Imorgon är det engelska. Jag har inte läst min bok och har ingen nyhetsartikel. Party!

Inga kommentarer: