26 november 2007

Ung Företagsamhet

Ja. Så var det då dags. UF-mässan på skolan. Blev väl mer lyckat än vad jag trodde, efter lite strul i början. Tack Hanna för att du hjälpte till! <3

Fanns väl några intresserade av våran idé iaf. Så det är ju alltid ngt. Blir nog bra tillslut. Nu vet vi ju vad vi skulle behöva skaffa till nästa mässa som vi ska vara med på.

Övrigt idag då. Jo, min djurhusvecka har börjat. Ska bli kul. Även om vi var grymt sega idag, eller den biten som var innan jag var tvungen att springa till mässan. Får hoppas på att det blir bättre imorgon i alla fall. Men det blir det nog.

Nu ska jag nog sova. Eller snart iaf. Borde plugga egentligen. Men men. Btw, så har det här ignorerandet av pluggning börjat synas på mina betyg. Dags för en skärpning kanske?

Inga kommentarer: