23 november 2007

A Christmas Carol

Lovely. Engelska B. Vi ska göra en teater - a christams carol. Gissa vem som fick huvudrollen? Jo, jag. Självklart den med typ sämst minne. Kommer aldrig kunna minnas allt det här. Men det får väl gå. Ska snart träna lite med Patricia. När jag sedan klagade lite hos Hanna och väntade mig fullt stöd och självklart lite sympati, eftersom jag inte valde roll själv, men istället fick jag "Du får skylla dig själv som är bäst, det är självförvållat" Vad har vi då lärt oss idag? Jo. Var aldrig bäst på engelska när klassen ska spela upp en pjäs.

Nu ska jag egentligen plugga körkortsteori, men utan lärare är inte ambitionsnivån vad den borde vara. Funderar dock på att göra ett prov idag åtminstone. Kan ju vara bra, så man vet vad man bör plugga på liksom. Hejsvejs.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Helt ärligt tror jag inte att någon skulle göra rollen bättre än du ^^

Sandra sa...

Aaw. Söt du är (: