12 november 2007

Stockholms stad!

Idag har klassen varit på riksdagen. Lite tråkigt. Gick på stan innan. Planen var att jag och Hanna skulle gå till Blue Fox men så blev det ju inte. Såklart inte. Eftersom det var något som man såg fram emot. Gick med Sabina och Jessica på H&M, Gina och Cubus. Vi hade lite kul faktiskt ^^

Sen skulle vi åka hem. Köer så in i helvete. Tog en timme att ta sig till Upplands Väsby, men jag sov gott så. Sen lyssnade jag på musik och pratade lite med J och S. Alltid kul ^^ Hade dock inte överlevt utan min kära mp3.

Imorgon är det den 13.e november. Usch. För exakt 18 år sedan föddes jag då. Fy fan. Jag vill inte fylla år. Det kommer bli the worst birthday ever. Vill verkligen inte. Ska nog bara dra täcket över huvudet imorgon och sova förbi dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen (: