20 november 2007

Join the Dark Side

Usch vad jag inte pallar det här. Det finns bra många idioter här i världen. Suck. Men sen finns de dem som är så underbara också, typ Hanna, Sara, Mia, Camilla och Maria. Ville bara berätta för er att ni betyder så mycket!

Idag är jag lite väl trött på alla smöriga jävla kärlekslåtar. usch!! Orkar inte med en massa smörsångare hit och dit. Jag blir galen! De låter ju så illa. Ned med kärleken!! Jag ska aldrig bli kär, folk blir så konstiga av det och sen ska jag inte ha något som håller mig kvar så jag vågar åka till Skara och plugga.

Hum. Posítiva tjejen idag känner jag. What else? Jo, jag tror jag håller på att bli psykiskt sjuk. Som de sa på Fredag Hela Veckan i fredags "Om du tror att du är psykiskt sjuk, så är du oftast psykiskt sjuk" Stabilt. Då är det klart iaf. Bra att ett humorprogram diagnosticerar en ^^ Btw, så tycker jag att det är ett rätt roligt program. Tönt? Ja, men stolt! (Något har jag lärt mig av Mia)

Blä vad jag inte känner för det här. Någon som man kan få slå lite på? Snälla? Funderar på att gå ner i gymmet på skolan och puckla på boxningssäcken ellervaddennuheter. Jag blev lite rädd för mig själv idag. Tyckte att en tant betedde sig illa idag på bussen, men normalt sett så brukar jag bara mumla tyst i huvudet för mig själv. Men idag berättade jag minsann för tant vad jag tyckte och tänkte. okej, det var dumt. Jag överreagerade. Men men. Nu är det gjort. Var bara tvungen att få ut det ur systemet. Då kan man bearbeta det och gå vidare. Eller något?

Inga kommentarer: