14 november 2007

Nior

Dagen. mikrobiologi prov - snälla låt mig åtminstone få godkänt!! I övrigt då. Försvarsmakten var och pratade lite om att göra lumpen och så. Vore väl kul om man vore lite mera vältränad =P

Gick på en promenad med Sara och hundarna. Alltid trevligt, skönt att prata lite. Sen när vi lämnade tillbaka hundarna i hundstallet dröjde vi oss kvar. Sara fotade Shiba och jag la mig ner brevid Hugo i hans box och gosade med honom ^^ Hundar är så bra - det fattar bara hur man mår och finns där.

Sen kom ettorna in och skulle öva anatomi - de kikade lite konstigt på mig. Men va fan =P


Sen chillade vi i djurhuset när det plötsligt började välla in en massa nior. Första gruppen ledd av en av mina gamla NV-lärare. Självklart så lämpade hon av niorna på mig och Sara som fick lov att visa dem djurhuset. Jag som verkligen hatar att prata inför folk!! Men det gick bra. Träffade ett par tjejer som var på Kristallen också (:

What else? Nothing else.

Inga kommentarer: