15 maj 2008

dagen

Jag är typ bäst (näst bäst enligt min vän som anser sig själv vara bäst). Nu har jag gjort alla mina rester och lämnat in, alla utom samhällskunskapen som ju skulle redovisas inför läraren. Men det har ju hela klassen kvar. Kändes lite konstigt att åka till jälla sent på eftermiddagen och ingen från klassen där. Gick iallafall och hälsade på Mysan när jag ändå var där, robban såg minst sagt förvånad ut när han såg mig, men jag tror nog han blev glad över lite besök. Finbesök av mig dessutom!

Chillade rätt länge med honom, bara flumma av mig lite, spela lite kort och skämta och skratta åt allt och ingenting, som kroppsvisiteringar, halloweenmasker i form av hans ansikte, polisuniformer och hur man raggar på ett så odiskret sätt som möjligt. Kort sagt - det var skitkul att snacka med honom!

Nu vill jag träffa Hannapanna och flumma! Länge sedan sist nu, blev ju inte så mycket igår precis.

Förövrigt så hade tydligen min vän varit där igår. Jag totalmissade honom, förstår inte hur. Men det gjorde jag, han hade sett mig flera gånger men inte hälsat för jag såg upptagen ut. Han hade däremot missat alla andra som han känner som var där. Skapligt lyckat. Iallafall, lite ledsen att han inte hälsade. Men jag bjöd in honom på ett par andra skivor istället, och då är det bäst för honom att han hälsar. Mia, han hatar inte dig förresten. Han tyckte bara samtalet mitt i natten var trevligt, han blev mycket glad över inbjudan dessutom.

6 kommentarer:

mia sa...

what! var han där? konstig grej att inte hälsa. hade han haft trevligt?
bra att han inte hatar mig iaf. ;)

Sandra sa...

Tydligen, han ba "Nej, du såg så upptagen ut när du dansa med någon kille, så jag tänkte att du hälsar nog när du känner för det" Hade hälsat direkt, om jag hade sett honom :P Men han hade haft kul iallafall (:

Hanna sa...

va, kom han dit? :P

Sandra sa...

Tydligen. Han hade missat alla, och alla verkar ha missat honom.

kimberly sa...

vem då? :S

Sandra sa...

Haha kim, det är en hemlighet (: