22 maj 2008

How did we end up like this?

Idag på praktiken har jag fått spruta en katt i.m och även chipmärkt samma katt. Att chipmärka kändes helt groteskt. Nålen var ju grov som en penna ungefär. Tur att katten sov sedan tidigare nämnda spruta. Tittade på tre kastrationer av honkatter, packade lite instrument - jag kan inte säga att jag är världsbäst på det precis - städade och tvättade. Gick hem lite tidigare då jag mådde - och fortfarande mår - lite illa. Men tills imorgon ska jag nog må bra.

Imorgon ska jag träffa Hanna! Så kul det ska bli! Sen ska jag träffa Sara i helgen med, längtar! Jag skulle vilja jobba också (inget ovanligt iofs), men lovar att treorna kommer sköta sig - usch för dem!

Nästa vecka har jag inget planerat. Kom med förslag! Jag är pepp nästan allt!

Inga kommentarer: