13 maj 2008

Jag är hungrig

Jag är faktiskt det, väldigt hungrig.

Igår var det ju praktik, följde efter Hanna hela dagen typ. Hjälpte till att röntga knälederna på en grand danois. Inte lätt att hantera, 70 kilo nedsövd. Kom in en shih tzu som fick diagnosen juvertumör. Lite grunder i hur man gör i labbet och så.

Idag har jag förberett och kikat på två kastreringar, en hankatt och en honkatt, varit med vid valpkullsbesiktning, kikat på en katt med ett halvt öra och världens trevligaste ägare. Men mest har det varit "Sandra, hämta XX ml metacam/antisedan/ketamin." Det läskiga är att de nästan aldrig säger vilken nål det ska vara, så då får man gissa lite grann.

Imorgon är det praktik, och sedan mias skiva! Tema red carpet, och jag är ledig på torsdag så jag ska supa som fan. Nej, jag skoja bara.

2 kommentarer:

mia sa...

haha, ofta du skojade! imorrn äre fest! :D

Sandra sa...

Klart som fan! :D Jag är tokpepp. Ska vårda mina fötter ordentligt ikväll så ;D